Politica de Confidențialitate
Această notificare de confidențialitate pentru TRASER România (“Compania”,”noi”,sau „al nostru”), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, folosi și/sau distribui („proces„) informațiile dumneavoastră atunci când utilizați serviciile noastre (“servicii„), cum ar fi atunci când:
- Vizitați site-ul nostru web sau orice site de-al nostru care trimite la această notificare de confidențialitate
- Interacționați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv în orice vânzări, marketing sau evenimente
Întrebări sau îngrijorări? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
REZUMAT PUNCTELOR CHEIE
Acest rezumat oferă puncte cheie din notificarea noastră de confidențialitate.
Ce informații personale procesăm? Când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să procesăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu TRASER România și Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și caracteristicile pe care le utilizați.
Prelucrăm informații personale sensibile? Nu procesăm informații personale sensibile.
Primiți informații de la terți? Nu primim nicio informație de la terți.
Cum procesați informațiile mele? Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu acordul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dumneavoastră numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru. Clic aici pentru a afla mai multe.
În ce situații și cu ce părți împărtășim informații personale? Putem partaja informații în situații specifice și cu anumite terțe părți.
Cum vă păstrăm informațiile în siguranță? Avem procese și proceduri organizatorice și tehnice în vigoare pentru a vă proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să ne înfrângă securitatea și să colecteze, să acceseze necorespunzător , furați sau modificați informațiile dvs.
Care sunt drepturile tale? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea de confidențialitate aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dumneavoastră personale.
Cum îmi exercit drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este prin completarea formularului nostru de solicitare a persoanelor vizate disponibil aici, sau contactându-ne. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Doriți să aflați mai multe despre ce face TRASER ROMÂNIA cu orice informații pe care le colectează?
- Ce informații colectăm?
Informații personale pe care ni le dezvăluiți
Pe scurt: Colectăm informații personale pe care ni le furnizați.
Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați la Servicii, să vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activități din cadrul Serviciilor sau în alt mod atunci când ne contactați.
Informații personale furnizate de Dvs. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:
- Nume
- numere de telefon
- adrese de e-mail
- adrese poștale
- nume de utilizator
- parole
- adresele de facturare
Informații sensibile. Nu procesăm informații sensibile.
Date de plată. Este posibil să colectăm date necesare procesării plății dvs. dacă efectuați achiziții, cum ar fi numărul instrumentului dvs. de plată (cum ar fi numărul cardului de credit) și codul de securitate asociat instrumentului dvs. de plată. Toate datele de plată sunt stocate de NETOPIA PAYMENTS. Puteți găsi link-urile lor de notificare de confidențialitate aici: https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/.
Date de conectare la rețelele de socializare. Vă putem oferi opțiunea de a vă înregistra la noi folosind detaliile existente ale contului dvs. de social media, cum ar fi contul dvs. de Facebook, Twitter sau alt cont de social media. Dacă alegeți să vă înregistrați în acest mod, vom colecta informațiile descrise în secțiunea numită „CUM TRATĂM ÎNTREPRINDERILE SOCIALE?”Mai jos.
Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.
Informațiile colectate automat
Pe scurt: Unele informații, cum ar fi adresa dvs. de protocol de internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului, sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.
Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, browserul și caracteristicile dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația , informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.
Ca multe companii, colectăm și informații prin cookie-uri și tehnologii similare.
Informațiile pe care le colectăm includ:
- Jurnal și date de utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informații despre dispozitiv, tipul de browser și setări și informații despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le efectuați, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „dump de blocare”) ”) și setările hardware).
- Date dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.
- Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. De exemplu, este posibil să folosim GPS-ul și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. actuală (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației pe dispozitiv. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.
- CUM PRELUCĂM INFORMAȚIILE DVS.?
Pe scurt: Prelucrăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu acordul dumneavoastră.
Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale dintr-o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:
- Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona în alt mod conturile de utilizator. Putem procesa informațiile dvs. astfel încât să vă puteți crea și să vă conectați la contul dvs., precum și să vă păstrați contul în stare de funcționare.
- Pentru a livra și a facilita livrarea de servicii către utilizator. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă oferi serviciul solicitat.
- Pentru a răspunde la întrebările utilizatorului / a oferi asistență utilizatorilor. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.
- Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.
- Pentru a vă trimite marketing și comunicații promoționale. Putem procesa informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopurile noastre de marketing, dacă acest lucru este în conformitate cu preferințele dvs. de marketing. Puteți renunța oricând la e-mailurile noastre de marketing. Pentru mai multe informații, consultați „CARE SUNT DREPTURILE DVS DE CONFIDENȚIALITATE?”Mai jos).
- Pentru a vă oferi publicitate direcționată. Este posibil să vă procesăm informațiile pentru a dezvolta și afișa conținut personalizat și publicitate adaptată intereselor dvs., locației și multe altele.
- Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Putem prelucra informațiile dumneavoastră atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămările.
- PE CE BAZELE JURIDICE NE BAZAM PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIILOR DVS.?
Pe scurt: Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică, un temei legal) pentru a face acest lucru în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dumneavoastră, pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii pentru a intra în sau pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime.
Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și GDPR din Regatul Unit ne solicită să explicăm bazele legale valide pe care ne bazăm pentru a vă prelucra informațiile personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a vă prelucra informațiile personale:
- Consimţământ. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică, consimțământul) de a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
- Executarea unui Contract. Putem prelucra informațiile dumneavoastră personale atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea Serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.
- Interese legitime. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele comerciale legitime și acele interese nu depășesc interesele și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale. De exemplu, este posibil să procesăm informațiile dumneavoastră personale pentru unele dintre scopurile descrise pentru a:
- Trimitem utilizatorilor informații despre oferte speciale și reduceri la produsele și serviciile noastre
- Dezvoltăm și afișăm conținut publicitar personalizat și relevant pentru utilizatorii noștri
- Obligatii legale. Putem prelucra informațiile dvs. acolo unde considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi să cooperăm cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, să ne exercităm sau să ne apărăm drepturile legale sau să dezvăluim informațiile dvs. ca dovadă în litigiile în care suntem implicat.
- Interese Vitale. Putem prelucra informațiile dumneavoastră atunci când considerăm că este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane.
- CÂND ȘI CUI TRIMITEM INFORMAȚIILE DVS.
Pe scurt: Putem partaja informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele terțe părți.
Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Putem partaja datele dumneavoastră cu furnizori terți, furnizori de servicii, contractori sau agenți (“terțe părți”) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la astfel de informații pentru a face acea activitate. Terții cu care putem partaja informații personale sunt după cum urmează:
- Permiterea utilizatorilor să se conecteze la conturile lor sociale
Cont Facebook și Google
- Comunicați și discutați cu utilizatorii
Crisp
- Optimizarea conținutului
Google Fonts
- Factură și facturare
Netopia Payments
- Înregistrarea și autentificarea contului de utilizator
Logare Facebook
- Analiza Web și mobilă
Google Analytics
- Gazduire
De asemenea, este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:
- Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dvs. în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau o parte a activității noastre către o altă companie.
- Parteneri de afaceri. Este posibil să împărtășim informațiile dumneavoastră cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
- UTILIZĂM COOKIES ȘI ALTE TEHNOLOGII DE TRACKING?
Pe scurt: Este posibil să folosim cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.
Putem folosi cookie-uri și tehnologii similare de urmărire (cum ar fi semnalizatoare web și pixeli) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre modul în care puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile.
- CUM ÎȚIGESTIONĂM CREDENTIALELE SOCIALE?
Pe scurt: Dacă alegeți să vă înregistrați sau să vă conectați la serviciile noastre folosind un cont de social media, este posibil să avem acces la anumite informații despre dvs.
Serviciile noastre vă oferă posibilitatea de a vă înregistra și de a vă conecta utilizând detaliile contului dvs. de social media terță parte (cum ar fi autentificarea dvs. Facebook sau Twitter). Acolo unde alegeți să faceți acest lucru, vom primi anumite informații de profil despre dvs. de la furnizorul dvs. de rețele sociale. Informațiile de profil pe care le primim pot varia în funcție de furnizorul de rețele sociale în cauză, dar vor include adesea numele, adresa de e-mail, lista de prieteni și fotografia de profil, precum și alte informații pe care alegeți să le faceți publice pe o astfel de platformă de socializare.
Vom folosi informațiile pe care le primim numai în scopurile care sunt descrise în această notificare de confidențialitate sau care vă sunt altfel clarificate în cadrul Serviciilor relevante. Vă rugăm să rețineți că nu controlăm și nu suntem responsabili pentru alte utilizări ale informațiilor dumneavoastră personale de către furnizorul de rețele sociale terț. Vă recomandăm să consultați notificarea lor de confidențialitate pentru a înțelege cum colectează, folosesc și partajează informațiile dvs. personale și cum vă puteți seta preferințele de confidențialitate pe site-urile și aplicațiile lor.
- INFORMAȚII DUMNEAVOASTRĂ SUNT TRANSFERATE INTERNAȚIONAL?
Pe scurt: Putem transfera, stoca și prelucra informațiile dvs. în alte țări decât cele proprii.
Serverele noastre sunt situate în il Statele Unite. Dacă accesați Serviciile noastre din exterior il Statele Unite, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că informațiile dvs. pot fi transferate, stocate și prelucrate de către noi în facilitățile noastre și de către acele terțe părți cu care putem partaja informațiile dvs. personale (consultați „CÂND ȘI CU CINE ÎNVĂMĂM INFORMAȚIILE DVS.”De mai sus), în il Statele Unite ale Americii, și alte țări.
Dacă sunteți rezident în Spațiul Economic European (SEE) sau Regatul Unit (Marea Britanie), atunci este posibil ca aceste țări să nu aibă neapărat legi privind protecția datelor sau alte legi similare la fel de cuprinzătoare ca cele din țara dvs. Cu toate acestea, vom lua toate măsurile necesare pentru a vă proteja informațiile personale în conformitate cu această notificare de confidențialitate și cu legea aplicabilă.
Clauze contractuale standard ale Comisiei Europene:
Am implementat măsuri pentru a vă proteja informațiile personale, inclusiv prin utilizarea Clauzelor Contractuale Standard ale Comisiei Europene pentru transferurile de informații personale între companiile din grupul nostru și între noi și furnizorii noștri terți. Aceste clauze impun tuturor destinatarilor să protejeze toate informațiile personale pe care le prelucrează provenind din SEE sau Regatul Unit, în conformitate cu legile și reglementările europene privind protecția datelor. Clauzele noastre contractuale standard pot fi furnizate la cerere. Am implementat măsuri de protecție adecvate similare cu furnizorii noștri de servicii terți și partenerii noștri și detalii suplimentare pot fi furnizate la cerere.
- Cât de mult păstrăm informațiile dvs.?
Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea impune altfel.
Vom păstra informațiile dumneavoastră personale doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va cere să păstrăm informațiile dumneavoastră personale mai mult decât perioada de timp în care utilizatorii au un cont la noi.
Atunci când nu avem nicio nevoie legală în curs de desfășurare a procesării informațiilor dvs. personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom face în siguranță stocați-vă informațiile personale și izolați-le de orice prelucrare ulterioară până când este posibilă ștergerea.
- CUM ȚINEM INFORMAȚIILE ÎN SIGURANȚĂ?
Pe scurt: Ne propunem să vă protejăm informațiile personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizaționale și tehnice.
Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate și rezonabile menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor fi capabil să învingă securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dvs. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea informațiilor personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul risc. Trebuie să accesați Serviciile numai într-un mediu securizat.
- Care sunt DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?
Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE) și Regatul Unit (Regatul Unit), aveți drepturi care vă permit un acces mai mare și un control asupra informațiilor dvs. personale. Puteți revizui, modifica sau anula contul dvs. în orice moment.
În unele regiuni (cum ar fi SEE și Regatul Unit), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita acces și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) pentru a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale; și (iv) dacă este cazul, portabilității datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA DESPRE ACEST ANUNȚ?” Mai jos.
Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Dacă vă aflați în SEE sau Regatul Unit și considerați că prelucrăm ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a vă plânge la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele lor de contact aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.
Dacă vă aflați în Elveția, datele de contact ale autorităților de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.
Retragerea consimțământului dvs.: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage oricând consimțământul, contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA DESPRE ACEST ANUNȚ?” de mai jos sau actualizarea preferințelor.
Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.
Renunțarea la comunicațiile de marketing și promoționale: Vă puteți dezabona de la comunicările noastre de marketing și promoționale în orice moment făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA DESPRE ACEST ANUNȚ?” mai jos. Veți fi apoi eliminat din listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dvs. – de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs., pentru a răspunde solicitărilor de servicii sau în alte scopuri non-marketing.
Informatii despre cont
Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă încheiați contul, puteți:
- Conectați-vă la setările contului dvs. și actualizați-vă contul de utilizator.
- Contactați-ne folosind informațiile de contact furnizate.
La solicitarea dvs. de a vă închide contul, vă vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm unele informații în fișierele noastre pentru a preveni frauda, a depana probleme, a asista în orice investigație, pentru a ne aplica termenii legale și/sau pentru a ne conforma cerințelor legale aplicabile.
Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor Web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a respinge cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese din partea agenților de publicitate, accesați serviciile noastre http://www.aboutads.info/choices/.
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dvs. de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la [email protected].
- CONTROL PENTRU CARACTERISTICI NU URMARI
Majoritatea browserelor web și a unor sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o caracteristică sau setare Do-Not-Track („DNT”) pe care o puteți activa pentru a vă semnaliza preferința de confidențialitate, pentru a nu monitoriza și colecta date despre activitățile dvs. de navigare online. În această etapă nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să îl urmăm în viitor, vă vom informa despre acea practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.
- REZIDENȚII CALIFORNIEI AU DREPTURI SPECIFICE?
Pe scurt: Da, dacă sunteți rezident în California, vi se acordă drepturi specifice cu privire la accesul la informațiile dvs. personale.
Secțiunea 1798.83 din Codul Civil din California, cunoscută și sub numele de legea „Shine The Light”, permite utilizatorilor noștri rezidenți din California să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) dezvăluite terților în scop de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cu care am împărtășit informații personale în anul calendaristic precedent. Dacă sunteți un rezident din California și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți în scris cererea noastră, folosind informațiile de contact furnizate mai jos.
Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat la Servicii, aveți dreptul de a solicita eliminarea datelor nedorite pe care le publicați public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea unor astfel de date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că locuiți în California. Ne vom asigura că datele nu sunt afișate public pe Servicii, dar vă rugăm să rețineți că este posibil ca datele să nu fie eliminate complet sau complet din toate sistemele noastre (de exemplu, copii de rezervă etc.).
- ACTUALIZĂM ACEST AVIZ?
Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a respecta legile relevante.
Este posibil să actualizăm din când în când această notificare de confidențialitate. Versiunea actualizată va fi indicată de o dată „Revizuită” actualizată, iar versiunea actualizată va intra în vigoare imediat ce va fi accesibilă. Dacă facem modificări semnificative la această notă de confidențialitate, vă putem notifica fie prin postarea în mod vizibil a unei notificări cu privire la aceste modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să revizuiți frecvent această notificare de confidențialitate pentru a fi informați despre modul în care vă protejăm informațiile.
- CUM NE PUTEȚI CONTACTA PRIVIND ACEST AVIZ?
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această notificare, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor (DPO), prin e-mail la [email protected], sau prin poștă la:
RAVICA TRADE & MANAGEMENT S.R.L., CIF: RO26382354, Nr. Reg. Com. J40/255/2010
Sectorul 4, Bdul. Alexandru Obregia 26 Bl. R3 Sc. B Et. 3 Ap. 59, București
Romania
- CUM POTEȚI EXAMENA, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECMĂM?
Pe baza legilor aplicabile din țara dvs., este posibil să aveți dreptul să solicitați acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dvs., să modificați aceste informații sau să le ștergeți în anumite circumstanțe. Pentru a solicita examinarea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, trimiteți un formular de solicitare făcând clic pe aici.
Ultima actualizare: 4 aprilie 2025